Wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit Brugge, België van Marielle Heusinkveld - WaarBenJij.nu Wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit Brugge, België van Marielle Heusinkveld - WaarBenJij.nu

Wat gaat de tijd toch snel!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

03 December 2013 | België, Brugge

Mijn 9e week stage in Brugge.

Het is een pracht plaatje wanneer je rondloopt in het centrum van Brugge, alle gebouwen zijn verlicht en er staat een grote schaatsbaan!

Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag heb ik stage gelopen.
Leerzame dagen en gelukkig heb ik al echt een beetje het gevoel dat ik zelfstandig dingen op kan lossen binnen de afdeling. De opdrachten waar ik op dit moment mee bezig ben vergen veel energie, het is zeker pittig maar wel erg leuk wanneer het goed gaat!
Als ik eenmaal aan het typen ben gaat het eigenlijk net zo makkelijk als praten.
En wie me goed kent, weet dat dat voor mij absoluut geen probleem is!

3 grote opdrachten is hetgeen waar ik op dit moment me dus ook op stage mee bezig houdt.
Hopelijk kan ik volgende week een operatie inplannen en deze eens meevolgen, dit lijkt me echt super leuk om eens te zien!
Samen met Merel kook ik iedere avond een gezonde maaltijd, en ook Stijn of Melynn eten af en toe met ons mee. Samen met ons vieren eten is het gezelligste!

Ik heb een heerlijk weekend gehad waarin ik heb kunnen relaxen.
Zo kan ik morgen (jaa jaa maandag en dinsdag vrij gehad) weer fris beginnen op stage.
Ik heb er weer zin in!

Tot volgende week,
liefs Marielle.

  • 03 December 2013 - 20:59

    Lisa:

    Zooo, ik heb net een flinke inhaalslag gemaakt en al je eens verslagen gelezen!! Echt super leuk joh! Uk besef me nu wel heeeel erg dat het hoog tijd wordt dat ik jullie een bezoekje ga brengen.. Op naar een weekendje stappen, winkelen en genieten bij mn Belgische vriendinnies zou ik zeggen!:-) Ben echt super trots op jullie meiden, ga zo door en tot heel heel snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

9 maand stage in Brugge, dat vraagt om een blog. Daarom maandelijks een kleine update van mijn leventje hier.

Actief sinds 05 Okt. 2013
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 7456

Voorgaande reizen:

25 September 2013 - 01 Juli 2013

Brugge 2013 - 2014

Landen bezocht: